FAQ :: Szukaj :: U┐ytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci :: Zaloguj
granic\ i dlatego mysle ze nieraz moze warto delikatnie pro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 33 PDHw Strona G│ˇwna -> Instrukcje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Trˇjeczka



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 3:00, 09 Kwi 2014    Temat postu: granic\ i dlatego mysle ze nieraz moze warto delikatnie pro

Czyta┼éam na innych forach, ┼╝e dziewczyny po braniu bromergonu po miesi─ůcu zachodzi┼éy ju┼╝ w ci─ů┼╝─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
M─Öcz─Ö si─Ö z do┼Ť─ç spor─ů oty┼éo┼Ťci─ů. A na jego miejsce przydzie nowy i znowu to samo.
i dobrze
┼║le sie wyrazi┼éam - Natalia jest podobna do matki (w ko┼äcu jest jej c├│rk─ů) natomiast rysy twarzy odziedziczy┼éa po ojcu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy klamra mia┼éaby jaki┼Ť skutek??
[link widoczny dla zalogowanych]
USPSTF zebra┼éa przekonuj─ůce dowody na to, ┼╝e wykonywanie przesiewowych bada┼ä antygenu CA-125 lub badania USG pozwala na wykrycie raka jajnika we wcze┼Ťniejszych stadiach ni┼╝ by┼éoby to mo┼╝liwe w przypadku nieprowadzenia takich bada┼ä.

Po pierwsze : [link widoczny dla zalogowanych] Z wrastaj─ůcym paznokciem nie warto czeka─ç, pami─Ötajcie, ┼╝e gdy wrasta paznokie─ç tworzy si─Ö rana, a na stopach s─ů idealne warunki do rozmna┼╝ania zarazk├│w (ciep┼éo, wilgotno).
pozdrawiam Nie ma w psychiatrii czego┼Ť takiego jak dobry specjalista - dany lekarz musi pasowa─ç danemu pacjentowi, poza tym leczenie - to leki, terapia grupowa. kontaktowy 507 006 858. a te cwiczenia z szostki,sa takie...zwykle...nie wiem czy ksztaltuje sie niemi wszystkie partie mi─Ösni, watpie... I nic. [link widoczny dla zalogowanych]
?? dziekuje i pozdrawiam mo┼╝esz wypr├│bowa─ç r├│wnie┼╝ seri─Ö kosmetyk├│w przeznaczonych w┼éa┼Ťnie do s┼éabych w┼éos├│w i zapobiegaj─ůcych ich wypadaniu. Witam ponownie jestem po lekarzu i moje malenstwo ma 7 tyg i 4 dni 5. moj naturalny kolor to ciemny blond ..w wakacje pofarbowalam wlosy farba kasztan pallete do 24 zmyc... Polecam wszystkim ten gabinet, bo stosuj─ů najnowsze technologie i wcale nie jest drogo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapewni┼éy mnie kobietki ostatnio na recepcji ┼╝e je┼Ťli mam tam cia┼╝e prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno.

I was just so ashamed.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszy raz jestem zadowolona z fryzjera, bardzo kreatywny (fryzurka naprawdę fajna, nowoczesna i do ułożenia w domu), kolor też super.
[link widoczny dla zalogowanych]
niech pani robi co chce, ale ja rodz─Ö bo ju┼╝ nie wytrzymam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam goraco!! [link widoczny dla zalogowanych] W kupie ra┼║niej przeciwko ograniczonej spo┼éeczno┼Ťci
hej;] mam pytanie kiedy najlepiej pic herbatę?? ale dzwoniac do ambasady mow o 3 miesiecznych wakacjach... Roxette - Joyride/ The look Udał się za pierwszym razem!!! jesli tak jest napisane to oczywista ze mozesz,pozdrowka [link widoczny dla zalogowanych]
Ja postawi┼éam na laser fraksel. teraz to nawet kobieta na kobiete naje┼╝d┼╝a jak ta jest troche za gruba nawet Marlin nie dacie spokoju W ka┼╝dym razie nie b─ůd┼║my fanatykami - bo nikt nie mo┼╝e by─ç pewien, jaka jest prawda. Czesc. Mie┼Ťci si─Ö ona na Czerwonym Pr─ůdniku na ulicy Strzelc├│w 6A. Wiec jeszcze raz serdecznie zapraszam naWWW.forum.idealne.com Teraz kupi┼éam na 5 miesi─Öcy wcze┼Ťniej i bilet z op┼éatami kosztowa┼é mnie 100z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] z hasłem Moderator.
Witam ja zaczelam chodzic na fitness przez miesiac wykorzystalam 15 wejsc godzinnnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nikolina ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mysle ze na mnie nawet terapia by nie podzialala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co my┼Ťlicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Stestowa┼éam na sobie i sk├│ra wygl─ůda o niebo lepiej!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mleko = tutaj to nie wiem bo mleko ma wsciekle duzo wegli wiec wszystko zalezy od tego ile dodalas licz srednio 2g na lyzeczke jesli juz koniecznie musisz to dodawaj tlusta smietanke do kawy ale nie wolno przekroczyc dziennie 2-3 lyzeczek
TRADE TO JEDEN WIELKI BURDEL....W CAŁEJ POLSCE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kobicina patrzy na t─Ö furiatk─Ö i m├│wi, ┼╝e w┼éasnie panowie przed chwil─ů przyjechali i naprawiaj─ů.
Nie rozmawiamy o zwisach, ale o KSZTALCIE ciala i typie budowy.

Przypadkiem trafi┼éam do sklepu fryzjerskiego, gdzie wreszcie kompetentna fryzjerka powiedzia┼éa mi o dekoloryzacji, ale akurat preparatu nie mia┼éa. [link widoczny dla zalogowanych] Decyzja nale┼╝y zawsze do Was lecz niech opiera si─Ö na informacji pochodz─ůcej z obiektywnych ┼║r├│de┼é a nie tylko z oficjalnej strony ┼╝abki i portali przez ni─ů sponsorowanych....
Cze┼Ť─ç dziewczyny! a ja polecam fryzjera na 1000-l─Öciu Salon Urody EVOLUTION na ul. Temu to tylko Pa┼ästwowa Inspekcja Pracy mo┼╝e pom├│c zej┼Ť─ç na ziemi─Ö. Scaling - usuwanie kamienia To proste, gdy p┼éywasz pracuje ca┼ée cia┼éo,a najwi─Öcej kr─Ögos┼éup odblokowa┼éo sie wszystko i nie mam ju┼╝ ┼╝adnych ucisk├│w!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
od jakigos czasu jestem klietka q10,polecam p asie bo ma duzo szkoleni zna sie natym, jest boskim fryzjerem,ale bylam u tej drugi fryzjerki soni ,bo pAsi niebylo,dzewczyny masakra niema pojecia co to fryzjerstwo,polecam p asie jest super Ja tam jestem za pania Monika z Cleopatry. Wiec polecam. Ja mam kolczyk w pepku od 2 miesi─Öcy...niebola┼éo mnie przy przebijaniu tylko 2 dni po przebiciu k─ůpa┼éam sie u nas w jesiorze(a nie jest ono za czyste)to mi sie zacze┼éo troche papra─ç ale potem ju┼╝ by┼éo spox i wygl─ůda teraz zaj**i┼Ťcie...mam te┼╝ kolczyk w j─Özyku i w brwi...w brwi boli najbardziej a co do p─Öpka to mo┼╝e sie goi─ç nawet do 9 miech├│w Rod Stewart- Tonight;s the nigth po niej nalezy bardzo pilnowac wagi-bez tego kazda metoda nie bedzie skuteczna.Tak zrozumialam,ze chodzilo Tobie o to,ze wystepuje efekt jojo.Przy kazdego rodzaju diecie bedzie to samo ,tylko dieta nie oczysci organizmu ( wyjatkiem jest dieta dr.Dabrowskiej) ale zawsze kiedy wrocimy do poprzednich nawykow wroca kilogramy ,bywa,ze nawet z nawiazka bo apetyt potrafi dopisywac bardziej niz przed Dlatego ta kontrola i zmiana nawykow jest taka wazna. Moja mama mia┼éa przyjecha─ç na miesi─ůc, ale okazuje si─Ö ┼╝e b─Ödzie tylko 2 tygodnie.
http://www.shuflada.pl/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
www.sharley.pl
[link widoczny dla zalogowanych]

Rano w telewizji idzie joga i tez dzi┼Ť po─çwiczy┼éam ...
[link widoczny dla zalogowanych]
drobna ,blond w┼éoski ,nawet partner 19 lat m┼éodszy,ale i tak wygl─ůda┼éa na swoje 40 lat,natury si─Ö nie oszuka ,niestety pol-ka :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nam├│wi┼éem moj─ů narzeczon─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mysle ze to wy macie problem z wyslawianiem sie. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Zaczynam nowe ┼╝ycie dla siebie szczerze m├│wi─ůc nie chce mi si─Ö wierzy─ç w to ┼╝eby bed─ůc osob─ů ubezpieczon─ů kazano ci p┼éaci─ç za rtg czy kontrol─Ö..(a przynajmniej mam tak─ů nadziej─Ö). Po_la niewiem nawet czy teraz nie jestem chora. Jaka jest r├│┼╝nica mi─Ödzy tymi dwoma metodami, i kt├│ra jest lepsza? W programie klinika urody na TVN style kobieta ktora prowadzi program tez ma powi─Ökszanie usta. [link widoczny dla zalogowanych]
Pr├│cz picia w pierwsze dwa dni masowa┼éam delikatnie usta kostkami lodu, ca┼éy czas smaruj─Ö je jajeczkiem, czyli kremem z Oriflame, kt├│rego od lat u┼╝ywam do nawil┼╝ania ust. W momencie, gdy ma┼éo pijesz, organizm zaczyna magazynowa─ç wod─Ö na zapas, bo ma┼éo jej dostaje (tak jak wielb┼é─ůd lub kaktus . zazwyczaj rano blizna mnie boli. Wystarczy troch─Ö ciep┼éej wody, proszek, g─ůbeczka i po plamie. S┼éysza┼éam o fryzjerze imieniem Anatol, ┼╝e bardzo fajnie tnie i czesze. Poza tym nale┼╝y zwr├│ci─ç uwag─Ö czy ampu┼éka otwierana jest tu┼╝ przed zabiegiem po za tym cz─Östo dostaje si─Ö naklejke z dat─ů wa┼╝no┼Ťci i nr tzw paszportu na ulotke iraf masz 100% racji
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Skierowano mnie do poradni chorob zakaznych a tam przeprowadzono badanie na awidno┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 33 PDHw Strona G│ˇwna -> Instrukcje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin